Dupa multa vreme, manechinele de sex feminin au ajuns, in sfarsit, sa fie folosite in testele de siguranta pentru masini. Nu doar atat, insa legislatia chiar o cere.
Multa vreme a fost adus in discutie faptul ca rezultatele testelor de siguranta la care sunt supuse masinile nu sunt relevante si in cazul femeilor, data fiind anatomia diferita, relateaza Msn.
In primul rand statura lor nu e aceeasi, asa ca si efectele impactului, in caz de accident, vor fi diferite. Astfel, o femeie scunda prezinta un risc de trei ori mai mare decat un barbat de statura medie sa fie ranita serios in caz de accident, deoarece airbagul ce ar trebui sa ii protejeze pieptul ii ajunge in barbie si gat, ranind-o, explica Lee Jared Vinsel, din cadrul Institutului de Tehnologie Stevens din Hoboken.
Cei care activeaza pe aceasta piata au motivat pana acum ca nu are sens sa fie create manechine de sex feminin, din cauza costurilor ridicate. Insa un nou regulament impune folosirea acestora.
Dupa multa vreme, manechinele de sex feminin au ajuns, in sfarsit, sa fie folosite in testele de siguranta pentru masini. Nu doar atat, insa legislatia chiar o cere.
Multa vreme a fost adus in discutie faptul ca rezultatele testelor de siguranta la care sunt supuse masinile nu sunt relevante si in cazul femeilor, data fiind anatomia diferita, relateaza Msn.
In primul rand statura lor nu e aceeasi, asa ca si efectele impactului, in caz de accident, vor fi diferite. Astfel, o femeie scunda prezinta un risc de trei ori mai mare decat un barbat de statura medie sa fie ranita serios in caz de accident, deoarece airbagul ce ar trebui sa ii protejeze pieptul ii ajunge in barbie si gat, ranind-o, explica Lee Jared Vinsel, din cadrul Institutului de Tehnologie Stevens din Hoboken.
Cei care activeaza pe aceasta piata au motivat pan