Producătorul de bere Heineken România a înregistrat în prima jumătate a acestui an o creştere a cifrei de afaceri de 11.8%, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, ajungând la 544 milioane, se arată într-un comunicat de presă.
Reprezentanţii heineken România susţin că această creştere, care vine în cotinuarea celei de 11,5% înregistrată în 2011 faţă de 2010 se datorează mărcilor noi lansate pe piaţă, Ciuc Natur Radler, cu un conținut scăzut de alcool şi Silva Original Pils
Onno Rombouts, Managing Director al Heinekenîn România transmite în comunicatul de presă că: "Suntem bucuroși să anunțăm rezultatele pozitive din prima jumătate a anului 2012, menținând astfel evoluția companiei înregistrată de-a lungul anului precedent. Și în a doua parte a anului vom continua să ne ghidăm după aceeași strategie, cu scopul de a ne dezvolta poziția de conducere din piață", a declarat
F. A. Producătorul de bere Heineken România a înregistrat în prima jumătate a acestui an o creştere a cifrei de afaceri de 11.8%, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, ajungând la 544 milioane, se arată într-un comunicat de presă.
Reprezentanţii heineken România susţin că această creştere, care vine în cotinuarea celei de 11,5% înregistrată în 2011 faţă de 2010 se datorează mărcilor noi lansate pe piaţă, Ciuc Natur Radler, cu un conținut scăzut de alcool şi Silva Original Pils
Onno Rombouts, Managing Director al Heinekenîn România transmite în comunicatul de presă că: "Suntem bucuroși să anunțăm rezultatele pozitive din prima jumătate a anului 2012, menținând astfel evoluția companiei înregistrată de-a lungul anului precedent. Și în a doua parte a anului vom continua să ne ghidăm după aceeași strategie, cu scopul de a ne dezvolta poziția de conducere din piață", a declarat
F. A.