Un craiovean care a primit în 2007 un card GADGET de la BRD, pe care nu l-a folosit niciodată, s-a trezit după cinci ani cu notificare să achite un comision uriaş, dacă vrea să-şi încheie socotelile cu banca. Bărbatul este nedumerit cum de nu a fost anunţat timp de cinci ani că are ceva de plată către instituţia de credit. În cele din urmă, situaţia s-a rezolvat după ce bărbatul s-a adresat GdS.
Gheorghe Bungeţeanu are 39 de ani şi este inginer mecanic. El spune că toată viaţa lui nu a avut nici o problemă cu băncile, şi-a achitat ratele la timp, şi-a încheiat fără probleme creditele contractate, până când, săptămâna trecută, situaţia s-a schimbat radical. Bărbatul ne-a sesizat pe reporter@gds.ro, spunându-ne păţania sa cu BRD. „În anul 2007, în luna aprilie, am fost la agenţia BRD Craioviţa-Segarcea să plătesc o factură de telefon. Am plătit-o, după care consiliera de acolo mi-a propus să îmi dea un card GADGET, cu care voi putea plăti facturile ulterioare, având cu siguranţă multe avantaje, înşiruindu-mi-le. Pe moment am refuzat, dar dânsa a insistat şi m-a asigurat că, dacă nu voi activa cardul introducând PIN-ul aferent, nu se va activa contul. În cele din urmă, am semnat de primire. Cardul a fost valabil până în luna martie 2009“, a relatat Gheorghe Bungeţeanu în sesizarea transmisă către GdS.
Informat de bancă abia după cinci ani
Craioveanul susţine că nu a folosit niciodată cardul, nu l-a introdus în vreun bancomat şi nici nu a fost informat de bancă timp de cinci ani că are vreun comision de plată. „Menţionez că, de când am primit cardul, nu l-am folosit niciodată, uitând chiar că deţin un astfel de card. Consider că era de datoria băncii să mă înştiinţeze măcar când a expirat cardul, dar n-au făcut-o. Au făcut-o acum, în august 2012, înştiinţându-mă că am de plătit urgent 29 de lei, reprezentând actualizarea contului. M-am deplasat la Age