Fostul make-up artist oficial al Festivalului de Film de la Cannes va deschide în septembrie prima şcoală de make-up profesionist din România, ce oferă cursuri personalizate de auto-machiaj pentru persoane fizice şi corporaţii. O investiţie minimă cu amortisment rapid.
Dana Argeşan (34 de ani) se consideră mai mult o artistă decât o business woman. Cu toate acestea, de-a lungul celor aproximativ 12 ani de activitate ca make-up artist a reuşit de nenumărate ori să îmbine utilul cu plăcut purtând după sine, pe lângă trusele de machiaj şi povara negocierilor de contracte. De-a lungul timpului, Argeşan a colaborat cu numeroase reviste de modă, modele, vedete şi fotografi, în 2006 a fost make-up artist oficial L’Oreal, între 2001 şi 2007 a fost make-up artistul oficial al Festivalului de Film de la Cannes, iar în perioada 2008-2009 a colaborat cu Festivalul de Advertising Cannes Lions. “În cazul meu, latura artistică predomină, dar în România, în această industrie nu există agenţii de talente, impresari care să preia contractele, care să negocieze şi care să lupte pentru bani, pentru că şi aici este o problemă”, povesteşte pentru ECONOMICA.NET Argeşan, recunoscând că, de multe ori, dacă un proiect prezintă interes, factorul financiar trece în spatele pasiunii ei pentru această meserie. “Îmi este greu să negociez preţul corect pentru că imi place mult prea mult ceea ce fac”, se explică tânăra care are însă planuri mari cu noul său business, VISIO Automake-up, prima şcoală de make-up profesionist din România.
Un altfel de teambuilding
Ideea unei şcoli de machiaj profesionist i-a venit chiar de la cliente, tot mai multe simţind nevoia unui make-up profesionist în fiecare zi. „Dacă înainte femeile optau pentru un machiaj profesionist doar la ocazii speciale, în prezent, multe dintre ele își doresc să se poată machia corespunzător în fiecare zi, mai ales