Turneul Noaptea Devoratorilor de Publicitate începe seria de spectacole în ţară în Braşov, pe data de 22 septembrie 2012.
Braşov, primul dintre oraşele incluse în turneul naţional, găzduieşte anul acesta la Patinoarul Olimpic cel mai popular eveniment dedicat publicităţii, organizat în România din 1995. Biletele sunt disponibile la Patinoarul Olimpic (Str. Turnului, nr. 5) și Librăria Cărturești (Piața Sfatului, nr. 20 – Mureșenilor spre Schei), la preţul de 30 de lei. Următoarele evenimente Noaptea Devoratorilor de Publicitate vor avea loc în Galaţi, Constanţa, Arad, Iaşi, Timişoara și Cluj. Sub conceptul de „energie pentru creativi“, Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2012 este un eveniment dedicat pasionaţilor de reclame, în care, timp de 8 ore, publicul vizionează 290 de spoturi din toată lumea. Anul acesta, selecţia lui Jean Marie Boursicot include un record de reclame româneşti selectate - 13, iar spotul românesc Gelozia - IQads - deschide evenimentul.
Noaptea Devoratorilor de Publicitate a devenit, datorită ingredientelor sale – bună dispoziție, creativitate, pasiune pentru reclame – unul dintre cele mai așteptate și mai apreciate evenimente de la noi din țară. Spectacolul imaginat de Jean Marie Boursicot a fost prezentat în România, pentru prima dată, în 1995.
Jean Marie Boursicot, cinefil înrăit încă de la vârsta de 3 ani, a imaginat conceptul Nopții Devoratorilor de Publicitate pe vremea când bătea cinematografele din Marseille. Înregistrat în Cartea Recordurilor pentru colecția sa mamut de filme publicitare, 700.000 la număr, care se îmbogățește anual cu 10.000-20.000 de clipuri, Jean Marie Boursicot și-a văzut visul cu ochii în 1981, la Kinopanorama.
În fiecare an, peste 40 de țări se bucură de maratonul creațiilor publicitare, iar Noaptea Devoratorilor de Publicitate se întinde de la Vladivostok la New York, trecând prin Praga, S