Olandezul Onno Rombouts ocupa functia de managing director al companiei Heineken Romania incepand cu 1 iunie 2012, inlocuindu-l pe Jan Derck van Karnebeek, care a fost promovat in functia de regional president al Heineken Europa Centrala si de Est din 1 ianuarie 2012.
Noul director pe Romania, Onno Rombouts are o experienta de aproape 20 de ani in Heineken timp in care a avut diverse functii de conducere in domeniul comercial in tari din intreaga lume. In Romania a venit pentru prima data acum 8 ani, la o intalnire a companiei si a mai trecut o data ca turist, pe vremea cand lucra in Ungaria, insa atunci doar a strabatut cu masina cateva orase din vestul tarii.
De cand a preluat conducerea operatiunilor Heineken de pe plan local, Rombouts a strabatut insa tara in lung si lat.
„Majoritatea timpul mi-l petrec pe teren. Ma intalnesc cu distribuitorii, cunosc angajatii, vizitez fabricile. Probabil 60% din timp mi l-am petrecut inafara biroului, iar situatia va continua”, a spus pentru Wall-Street.ro managerul care a colindat intreaga lume.
Preluarea managementului unei companii reprezinta intr-o prima etapa un efort a digerarii informatiei, asa ca si pentru Onno Rombouts acumularea cunostiintelor despre companie a reprezentat o prioritatea, insa asa cum spune el aceste acumulari de cunostinte despre companie nu trebuie sa fie realizate doar prin niste bucati de hartie.
„Proritari sunt oamenii. Trebuie sa cunosti business-ul, operatiunile, sa iti cunosti clientul. Acesta este motivul pentru care majoritatea timpului sunt pe teren”, a mai declarat noul manager al Heineken Romania.
Ca manager, Rombouts spune ca isi bazeaza foarte mult munca pe oameni. „Am convingerea ca oamenii fac diferenta”, spune el. „De asemenea este foarte important sa iti intelegi consumatorul, doar asa vei reusi sa evoluezi”, a daugat Onno Rombouts, care spune