A absolvit Relatii Economice Internationala la ASE, dar nu a ales vreo banca, companie de audit sau vreun departament de comert, ci a ales sa se ocupe de marketing si PR pentru BitDefender, un brand de IT care abia se nascuse atunci cand a inceput sa comunice pentru el. In 2009 a inceput sa lucreze pe cont propriu lansand TotalPR, propria companie de comunicare. Iar acum are in jur de 25 de clienti si o cifra de afaceri de aproape 300.000 de euro.
“Profesez in fiecare zi in domeniul economic, pentru ca, fara cunostinte economice, nu poti tine o afacere. Insa ASE-ul este o scoala destul de generala care te poate pregati pentru diverse cariere. Marketingul si ulterior PR-ul au fost domeniile care m-au atras”, afirma Cosmin Mares, fondatorul si cel care detine in intregime agentia de relatii publice TotalPR.
Inainte de a lansa agentia in 2009 s-a ocupat timp de sapte ani de comunicare pentru producatorii de software BitDefender si Softwin, companii infiintate de sotii Mariuca si Florin Talpes.
„Am pornit acolo cu un brand nou, la cateva luni dupa redenumirea AVX in BitDefender. Timp de 7 ani am construit, alaturi de colegi si de Florin Talpes, un brand de mare rasunet in Romania, 90% dintre actiunile de promovare bazandu-se pe PR. Am plecat de la a oferi raspunsuri la intrebari precum <
La inceput s-a adresat antrep