Direcţia Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV) a anunţat că numărul de automobile Ferrari înmatriculate în ţara noastră s-a triplat în această vară. Conform datelor DRPCIV, dacă până în luna mai doar două automobile Ferrari noi erau înmatriculate, în iunie s-au mai înregistrat două, în iulie trei, iar în prima parte a lunii august alte două.
Lucian Şonea, marketing manager al Forza Rossa, importator oficial Ferrari în România, explică: "Unul dintre motivele pentru "avalanşa de înmatriculări" ar putea fi accesul la dividende în condiţiile în care la mai multe companii dividendele se dau după 1 iunie. Ar mai fi chiar modalitatea de folosire a maşinilor, clienţii de la noi preferând lunile de vară pentru ieşiri, excursii, zile de circuit, concedii şi multe achiziţii se fac cu câteva luni în urmă pentru a le primi atunci când au mai mult timp liber".
Un alt factor care a influenţat decizia de achiziţie au fost saloanele auto anterioare, precum cel de la Frankfurt sau Geneva, printre modelele livrate în acest an fiind inclusiv un Ferrari FF de peste 250.000 de euro. Printre clienţii de Ferrari sunt şi cetăţeni străini care trăiesc în România.
Direcţia Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV) a anunţat că numărul de automobile Ferrari înmatriculate în ţara noastră s-a triplat în această vară. Conform datelor DRPCIV, dacă până în luna mai doar două automobile Ferrari noi erau înmatriculate, în iunie s-au mai înregistrat două, în iulie trei, iar în prima parte a lunii august alte două.
Lucian Şonea, marketing manager al Forza Rossa, importator oficial Ferrari în România, explică: "Unul dintre motivele pentru "avalanşa de înmatriculări" ar putea fi accesul la dividende în condiţiile în care la mai multe companii dividendele se dau după 1 iunie. Ar mai fi chiar modalitatea de folosire a