Lowe Vibe şi Mobile Works au conceput o campanie pentru Unilever sub forma unei experienţe neconvenţionale pentru toţi bărbaţii pasionaţi de maşinile cu nenumăraţi cai putere. Campania este activată instore, printr-un proiect de Live Augmented Reality (AR), în reţelele Cora, Carrefour şi Real din ţară, exclusiv la standurile brandurilor de Men Care ale companiei Unilever - Rexona Men şi Clear.
Ideea agenţiilor Lowe Vibe şi Mobile Works a venit în urma parteneriatului încheiat între cele două mărci de îngrijire personală din portofoliul Unilever - Rexona, CLEAR - şi Lotus F1™ la începutul acestui an. Conceptul din spatele aplicaţiei de Live Augmented Reality, care este activată pentru prima dată instore în România, îşi propune să dezvăluie consumatorilor o experienţă din culisele evenimentelor de curse de automobile.
Experienţa de Live Augmented Reality funcţionează simplu: oricine trece prin dreptul standurilor speciale Unilever dedicate Men Care din cele trei lanţuri de hipermarketuri are ocazia să "se întâlnească" live cu două hostesse, ce se pregătesc să dea startul cursei.
"Acum o lună am primit o invitaţie foarte tentantă de la Unilever pentru un public şi mai tentant: bărbaţi puternici, în căutare de aventură, care iubesc adrenalina. Cum să îi facem să se simtă şi mai bine în largul lor? Ideea noastră a fost să le oferim participanţilor o primă demonstraţie - live - a unui eveniment cu adevărat special, şansa de a participa la unul dintre cele mai populare trei circuite auto din lume", a declarat Alexandru Ţarog, Manager Lowe Vibe.
Lowe Vibe şi Mobile Works au conceput o campanie pentru Unilever sub forma unei experienţe neconvenţionale pentru toţi bărbaţii pasionaţi de maşinile cu nenumăraţi cai putere. Campania este activată instore, printr-un proiect de Live Augmented Reality (AR), în reţelele Cora, Carrefour şi Real din ţară, exclus