Suntem atat de conectati la Internet si retele sociale incat multi dintre noi uita de importanta unei “simple” carti de vizita. Intr-o lume in care LinkedIn a inlocuit traditionalele dreptunghiulete trase la imprimanta, de ce trebuie inca sa avem grija cum ne prezentam prin cartile de vizita?
Cartile de vizita business au potentialul de a-ti maximiza sansele de a avea succes intr-un nou parteneriat. Iata opt modalitati de a optimiza spatiul de pe ele, conform Entrepreneur.com.
1. Include adrese sociale relevante
Avand in vedere ca cele mai multe business-uri privesc social media ca o modalitate de a spune o poveste despre persoane, este normal ca pe cartile de vizita sa fie printate link-uri catre pagina de Facebook/Twitter/Youtube sau Pinterest. Ofera-le partenerilor tai posibilitatea de a te cunoaste cat mai in amanunt.
2. Nu aglomera informatii
Desi ai putea fi tentat sa oferi o multime de informatii, precum numar de fix, fax, adresa strazii, e-mail, Twitter, FB, LinkedIn etc, incearca sa elimini cateva dintre acestea astfel incat sa se potriveasca profilului/targetului tau. De exemplu, de cele mai multe ori, nu trebuie sa treci adresa exacta ci doar strada.
3. Nu trimite direct pe homepage-ul companiei
Poate parea contraproductiv dar a pune pe cartea de vizita adresa catre homepage-ul companiei poate fi gresit. Uneori este mai bine sa trimiti persoanele catre un blog de companie, o pagina anume sau chiar un clip explicativ de pe YouTube. Multe homepage-uri sunt aglomerate, nereprezentative.
4. Fii vizual
Un simplu logo nu este ceva iesit din comun. Incearca sa folosesti grafica avansata, combinatii de culori inedite care sa starneasca curiozitate si comentarii.
5. Trezeste curiozitate
Incearca sa compui mesaje inedite, de genul “Conecteaza-te cu mine pe [adresa de mail] sau [numar de tele