Compania brașoveană Roman SA a fost invitată să participe la o licitație care va fi organizată în Dubai. Uzina brașoveană trebuie să depună o ofertă pentru 100 de autobuze marca Urban Crosstown.
Valoarea totală a contractului este de aproximativ 12 milioane de euro, în contextul în care valoarea de catalog a unei unități este de 120.000 de euro. „Le cer o mare firmă din Dubai. După ce finalizăm contractul, putem dezvălui şi la ce preţ şi ce cantităţi oferim”, a spus Carul Rugcs, directorul Roman, pentru economica.net.
Autobuzul Urban Crosstown s-a lansat în producţie în 2008, are motorizare EURO 5, podea total coborâtă, caroserie autoportantă, dispozitive tehnice destinate să faciliteze accesul persoanelor cu mobilitate redusă şi sistem de siguranţă care nu permite plecarea autobuzului cu uşile deschise. Are o capacitate totală de 91 de persoane, pe scaune şi în picioare şi atinge o viteză maximă de 80 de km/h. Autobuzul are şi o variantă cu podea joasă. Preţul de catalog este de 120.000 de euro.
În august 2011, la un an de la lansarea producţiei autobuzelor la Roman Braşov, directorul societăţii anunţa că firma reuşise să vândă 60 de astfel de vehicule într-un an.
Autobuzul Urban, în varianta cu podea joasă şi cu podea ridicată, nu a fost vândut, până acum, niciunei municipalităţi din ţară. În Bucureşti, oraşul cu cel mai mare parc de autobuze, au fost preferate autobuzele Mercedes Citaroi. Roman a vândut doar câteva zeci de bucăţi către mai multe firme de transport internaţional.
Compania brașoveană Roman SA a fost invitată să participe la o licitație care va fi organizată în Dubai. Uzina brașoveană trebuie să depună o ofertă pentru 100 de autobuze marca Urban Crosstown.
Valoarea totală a contractului este de aproximativ 12 milioane de euro, în contextul în care valoarea de catalog a unei unități este de 120.000 de euro. „Le cer