Viceprimarul Răzvan Popa a precizat că nu este vorba de unele investiţii suplimentare, respectiv de achiziţionarea unor microbuze de tipul celor care asigură transportul şcolarilor în mediul rural, ci utilizarea autobuzelor Regiei Autonome de Transport (RAT) Braşov.
Oricum, pe perioada vacanţelor elevilor, şi Regia reduce numărul de curse, iar odată ce aceştia revin la cursuri, suplimentează numărul de autobuze de pe majoritatea liniilor. „Putem stabili nişte trasee, care pe cât posibil să nu se abată de la actualele trasee ale RAT. Am introduce câteva autobuze suplimentare pe aceste linii speciale în anumite intervale orare cu care să circule doar elevii. În felul acesta, am rezolva două probleme, respectiv aglomeraţia din intervalele orare când elevii merg sau vin de la şcoală, dar şi siguranţa acestora, ţinând cont că în acele autobuze nu ar mai urca oricine, ci numai copii”, a explicat viceprimarul. Proiectul este, deocamdată, la stadiul de discuţii, şi, cel mai probabil, va fi pus în aplicare abia de anul viitor, dacă va fi considerat oportun, atât de edili, cât şi de conducerea RAT şi a Inspectoratului Şcolar. Edilii îşi propun ca după trei luni de implementare a proiectului privind acordarea de gratuitate pe o linie sau două de transport în comun, să tragă o linie pentru a vedea cât a însemnat cu exactitate efortul bugetar pentru acordarea acestei facilităţi şi cât ar însemna cel privind introducerea unor curse destinate exclusiv elevilor, fără a mai fi nevoie de abonamente gratuite.
Viceprimarul Răzvan Popa a precizat că nu este vorba de unele investiţii suplimentare, respectiv de achiziţionarea unor microbuze de tipul celor care asigură transportul şcolarilor în mediul rural, ci utilizarea autobuzelor Regiei Autonome de Transport (RAT) Braşov.
Oricum, pe perioada vacanţelor elevilor, şi Regia reduce numărul de curse, iar odată ce aceştia