Deşi este o companie de servicii fiscale şi de audit, care promovează respectarea principiilor de guvernanţă corporatistă şi de transparenţă, Deloitte România şi-a scurs informaţiile, cu o zi înainte să le dea publicităţii, către un organ de presă ales pe sprânceană.
Compania a organizat, ieri, o conferinţă de presă, având ca temă, potrivit invitaţiei transmisă pe email, prezentarea raportului "Deloitte Central Europe Top 500".
Interesant este că detalii privind acest raport au apărut tot ieri, într-o publicaţie financiară din România.
Jurnalistul de la ziarul "BURSA" a întrebat, în cadrul conferinţei, care mai este scopul acestei reuniuni din moment ce detalii despre studiu au fost deja publicate.
PR Managerul Ana Maria Gavrilă a răspuns că întâlnirea a fost destinată "networking-ului" cu oamenii de afaceri prezenţi acolo, contrazicându-şi invitaţia convocatoare.
Se pare că doamna în cauză ştie mai bine, pentru că, astfel, îl contrazice pe Ahmed Hassan, Managing Partner al Deloitte România, care, în email-ul transmis şi semnat de domnia sa, ne invită la conferinţa de presă "pentru a analiza acest raport, împreună cu unii dintre artizanii performanţelor financiare ale celor mai mari companii din ţară".
Explicaţia dată jurnalistului "BURSA" de Ana Maria Gavrilă a fost cel puţin interesantă: "Publicarea clasamentului într-un ziar financiar reprezintă o «discuţie privată», la fel ca şi absenţa jurnaliştilor acelei publicaţii de la evenimentul dedicat prezentării clasamentului".
Aha!, acum ne-am luminat: scurgerea de informaţie este publică, dar discuţia despre asta este privată.
La rândul nostru, o informăm pe doamna Ana Maria Gavrilă că ştim ce are să ne spună, încă de dinainte să avem discuţia privată: că a rămas sentimentală, având în vedere că a lucrat pentru trustul de presă respectiv.
Desigur, în aceste cond