Reprezentanţii unei companii TV din Finlanda au optat pentru realizarea unui spot publicitar de promovare, folosind integral, decorul din incinta Castelului Corvinilor de la Hunedoara, probabil, atraşi de latura estetică, de stilul arhitectural care impresionează al monumentului istoric. Reprezentanţii unei companii TV din Finlanda au optat pentru realizarea unui spot publicitar de promovare, folosind integral, decorul din incinta Castelului Corvinilor de la Hunedoara, probabil, atraşi de latura estetică, de stilul arhitectural care impresionează al monumentului istoric.
Reclama, „DNA Welho Valtakunta", s-a filmat la castelul hunedorean în 2011 şi s-a difuzat deja în Finlandia, clipul, cu o durată de un un minut şi 51 de secunde, circulând pe Internet. Spotul redă atmosfera medievală, prin decor, dar şi ţinutele specifice ale actorilor cooptaţi pentru filmări, atât străini, cât şi români, printre care se regăsesc şi renumiţii cavaleri de Hunedoara. Din unele surse, bugetul alocat de compania TV finlandeză pentru realizarea acestui clip publicitar, filmat la castelul hunedorean, depăşeşte 100.000 de euro.
Considerat unul dintre cele mai frumoase, dar şi înfricoşătoare locuri din Europa, Castelul Corvinilor de la Hunedoara a fost ales, în ultimii ani, de tot mai mulţi producători pentru realizarea unor filme (chiar de Hollywood), documentare sau spoturi publicitare. Străinilor, se pare că, le-a „picat cu tronc" castelul hunedorean, şi, nu o singură dată, monumentul istoric a fost transformat în platou de filmare, faima acestuia fiind răspândită, astfel, prin intermediului marelor sau micilor ecrane, dincolo de graniţele României. Până acum, casa lui Iancu de Hunedoara a fost gazda realizării unor producţii cinematografice de succes.
De exemplu, scene din filmul american „Ghost Rider 2-Spirit of Vengeance", peliculă ce îl are în rolul principal pe c