Compania importatoare de băuturi spirtoase PP Distributors România (PPD) a intrat pe segmentul de votcă premium prin lansarea brand-ului propriu Tazovsky Vodka. "Acest segment de vodcă este singurul care a crescut în fiecare an în perioada de criză", a spus Nearchos Papacharalampous, general manager al PPD România.
Potrivit unei analize recente a ZF, întreaga piaţă de votcă a fost pe scădere în ultima perioadă, însă ar putea să revină pe creştere din 2013, susţinută de segmentul importurilor, care ar putea genera un plus de "două cifre" şi va câştiga cotă de piaţă în detrimentul producţiei locale.
PPD a avut în 2011 o cifră de afaceri de 116 mil. lei (27 mil. euro) şi printre cele mai importante brand-uri ale companiei se numără J&B, Johnnie Walker, Sheridan's şi Smirnoff.
Compania are ca principali competitori pe piaţa băuturilor spirtoase de import Pernod Ricard, BDG Import şi Cristalex, iar cei mai importanţi producători locali sunt Alexandrion Grup, Prodal'94 şi Scandic Distilleries. Conform datelor de la Registrul Comerţului, acţionarul unic al PPD este compania greacă Photos Photiases Distributors.
Compania importatoare de băuturi spirtoase PP Distributors România (PPD) a intrat pe segmentul de votcă premium prin lansarea brand-ului propriu Tazovsky Vodka. "Acest segment de vodcă este singurul care a crescut în fiecare an în perioada de criză", a spus Nearchos Papacharalampous, general manager al PPD România.
Potrivit unei analize recente a ZF, întreaga piaţă de votcă a fost pe scădere în ultima perioadă, însă ar putea să revină pe creştere din 2013, susţinută de segmentul importurilor, care ar putea genera un plus de "două cifre" şi va câştiga cotă de piaţă în detrimentul producţiei locale.
PPD a avut în 2011 o cifră de afaceri de 116 mil. lei (27 mil. euro) şi printre cele mai importante brand-uri ale companiei se numără J&B