EVZ a vândut, în aprilie-iunie 2012, cu 1.500 mai multe exemplare faţă de aceeaşi perioadă din 2011. Celelalte ziare au avut "căderi abrupte".
Potrivit celor mai recente date de vânzări publicate de Biroul Român de Audit al Tirajelor (BRAT) Evenimentul zilei ocupă locul întâi pe ţară la creşterea vânzărilor în perioada aprilieiunie 2012.
În timp ce majoritatea publicaţiilor importante au scăzut (una dintre ele, Cancan chiar dispărând de pe print) singurele creşteri au fost înregistrate de Evenimentul zilei şi de Puterea.
EVZ a avut o medie de 17.352 de copii, cu 1.500 mai multe faţă de aceeaşi perioadă din 2011. Totodată, Puterea a avut o creştere cu 1.200 a numărul de ziare vândute.
Cea mai severă scădere, a numărului de exemplare vândute s-a înregistrat la Click!, care a avut în perioada aprilie – iunie 2012 cu aproape 40.000 de exemplare mai puţin faţă de aceeaşi perioadă a lui 2011.
Ziarul Adevărul a avut şi el o cădere abruptă, înregistrând în cel deal doilea trimestru al acestui an 23.400 de exemplare cumpărate zilnic, cu 17.000 mai puţine faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Urmează în acest clasament al eşecurilor Cancan, înainte de a dispărea cu totul, cu scăderi de 9000 de exemplare şi Libertatea cu un minus de 8.200. Declinul presei scrise este din ce în ce mai evident.
Faţă de tirajele fabuloase de la începutul anilor ’90, astăzi doar ziarul Click! mai vinde peste 100.000 de exemplare, iar Libertatea se apropie de această cifră. Următorul ziar, Gazeta Sporturilor, a ajuns la 31.000 de exemplare.
Click! vinde puţin peste 100.000 de exemplare pe zi, iar Libertatea se apropie de această cifră
Loc fruntaş
Evenimentul zilei ocupă un loc fruntaş şi printre cele mai citate produse media din România într-un clasament alcătuit de Compania mediaTRUST pentru perioada 26 iulie-25 august 2012, pe baz