Cele mai importante zece şantiere de autostrăzi din România, printre care Suplacu de Barcău-Borş, Nădlac-Arad sau Deva-Orăştie, au înaintat, în medie, cu circa 5% în perioada 1 iulie-1 august, relevă o analiză a ZF pe baza informaţiilor transmise de Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR).
Ritmul cu care au avansat aceste şantiere este similar celui înregistrat în prima lună de vară, însă este sub cel din luna mai, când autostrăzile înaintau cu circa 7%, în medie. Compania de drumuri a plătit până acum circa 1 miliard de euro pe aceste zece autostrăzi, din valoarea totală contractuală de aproape 1,8 miliarde de euro.
Cel mai important avans în luna iulie a fost înregistrat de primul lot al autostrăzii Timişoara-Lugoj, construit de firma românească Spedition UMB (Dorinel Umbrărescu) alături de italienii de la Carena: circa 13,4%.
La polul opus se află autostrada Suplacu de Barcău-Borş, ultimul tronson care va mai fi construit de americanii de la Bechtel, care a înaintat cu doar 0,3% în luna iulie.
Cele mai importante zece şantiere de autostrăzi din România, printre care Suplacu de Barcău-Borş, Nădlac-Arad sau Deva-Orăştie, au înaintat, în medie, cu circa 5% în perioada 1 iulie-1 august, relevă o analiză a ZF pe baza informaţiilor transmise de Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR).
Ritmul cu care au avansat aceste şantiere este similar celui înregistrat în prima lună de vară, însă este sub cel din luna mai, când autostrăzile înaintau cu circa 7%, în medie. Compania de drumuri a plătit până acum circa 1 miliard de euro pe aceste zece autostrăzi, din valoarea totală contractuală de aproape 1,8 miliarde de euro.
Cel mai important avans în luna iulie a fost înregistrat de primul lot al autostrăzii Timişoara-Lugoj, construit de firma românească Spedition UMB (