Peste 2,5 milioane de oameni au văzut în 7 zile spotul „Sport does’n care who you are” creat special pentru a provoca publicul să îşi regândească atitudinea faţă de sportivii paralimpici.
La data redactării acestui material, filmul avera deja 2,8 milioane de vizualizări.
Filmul face parte dintr-o iniţiativă Samsung, care încurajează oamenii să se concentreze asupra abilităţilor şi nu asupra dizabilităţilor, implicându-i, astfel, în Jocurile Paralimpice de la Londra 2012.
Ambasadorul Samsung, David Beckham, care a postat filmul pe pagina sa de Facebook, a declarat: „Este un film cu un mesaj foarte puternic, ce arată efortul imens pe care îl fac sportivii care vor să concureze pe scena internaţională. Acest film va inspira foarte mulţi oameni.”
Filmul a fost regiza de Henry-Alex Rubin, nominalizat la Premiile Oscar, a regizat acest film care celebrează, într-un mod remarcabil, atleţii, antrenorii lor şi relația dintre ei. Filmul conţine imagini de culise ce înfăţişează intensitatea antrenamentelor atleţilor de clasă mondială care se pregătesc pentru Jocurile Paralimpice.
James O’Shea, unul din atleţii din film şi înotătorul echipei paralimpice a Marii Britanii, care debutează la Jocurile Paralimpice, a catalogat filmul drept crucial în ajutorarea sportivilor atunci când vine vorba de primirea recunoaşterii cuvenite. „Sport Doesn’t Care Who You Are’ mi-a oferit oportunitatea de a împărtăşi pasiunea pentru sport – cu toţii ne-am antrenat foarte intens să ajungem aici, iar acest film demonstrează că Jocurile Paralimpice sunt la fel de captivante şi necesită la fel de mult efort precum Jocurile Olimpice.