Forta de vanzari din domeniul asigurarilor se afla intr-o continua schimbare si pregatire profesionala, companiile din domeniu alocand milioane de euro pe an pentru agentii si managerii de vanzari, in ciuda crizei. Vezi cat investeste compania in tine daca alegi o cariera in domeniul asigurarilor.
Persoanele care doresc sa lucreze in distributia produselor de asigurare au obligatia sa prezinte, incepand cu 1 septembrie 2011, un certificat de calificare profesionala in domeniul asigurarilor, conform Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor (CSA).
Astfel, asiguratorii investesc in pregatirea si profesionalizarea fortei de vanzari atat pentru a face fata competitivitatii din piata, cat si pentru ca corespunde legislatiei in vigoare, reprezentand una din prioritatile companiilor.
"Avem programe speciale atat pentru persoanele noi intrate in business, cat si pentru oamenii existenti in echipa la data implementarii noului sistem de licentiere si pregatire profesionala in domeniul asigurarilor. Trebuie mentionat si faptul ca exista training-uri specifice pentru fiecare etapa de dezvoltare a celor din forta de vanzari", a declarat pentru DailyBusiness.ro Alexandru Leondari, director general adjunct al Eureko Romania.
Conform acestuia, investitia anuala este de ordinul sutelor de mii de euro, in 2012 fiind intr-o crestere substantiala fata de anul precedent.
"In acest moment, echipa noastra de vanzari este de aproximativ 550 persoane si intentionam sa ne dezvoltam in continuare", a precizat oficialul Eureko.
De asemenea, Mihai Tecau, presedintele directoratului Omniasig Viena Insurance Group, a precizat ca "in anul 2012, bugetele alocate pentru pregatirea profesionala a fortei de vanzari au fost stabilite prin calibrarea obiectivelor de subscriere cu nevoile efective de invatare, de perfectionare a echipei de v