Spotul Samsung, "Sport dosen't care who you are", a devenit viral în doar şapte zile fiind vizualizat de peste 2,8 milioane de ori, se arată într-un comunicat de presă.
Creat special pentru a provoca publicul să îşi regândească atitudinea faţă de sportivii paralimpici. filmul face parte dintr-o iniţiativă a Samsung, prin care încurajează oamenii să se concentreze asupra abilităţilor şi nu asupra dizabilităţilor, implicându-i, astfel, în Jocurile Paralimpice de la Londra 2012.
Filmul a fost realizat de Henry-Alex Rubin, nominalizat la Premiile Oscar, şi prezintă atleţii cu dizabilităţi, antrenorii lor şi relația dintre ei. Filmul conţine imagini de culise ce înfăţişează intensitatea antrenamentelor atleţilor de clasă mondială care se pregătesc pentru Jocurile Paralimpice.
F. A. Spotul Samsung, "Sport dosen't care who you are", a devenit viral în doar şapte zile fiind vizualizat de peste 2,8 milioane de ori, se arată într-un comunicat de presă.
Creat special pentru a provoca publicul să îşi regândească atitudinea faţă de sportivii paralimpici. filmul face parte dintr-o iniţiativă a Samsung, prin care încurajează oamenii să se concentreze asupra abilităţilor şi nu asupra dizabilităţilor, implicându-i, astfel, în Jocurile Paralimpice de la Londra 2012.
Filmul a fost realizat de Henry-Alex Rubin, nominalizat la Premiile Oscar, şi prezintă atleţii cu dizabilităţi, antrenorii lor şi relația dintre ei. Filmul conţine imagini de culise ce înfăţişează intensitatea antrenamentelor atleţilor de clasă mondială care se pregătesc pentru Jocurile Paralimpice.
F. A.