Ideile sunt piatra de temelie a unui text bun. }n acest nou volum găsești 100 de idei personale, pe care le poţi aplica propriului tău stil de scris.
Ideile nu sunt toate strict despre copywriting. Deoarece conduce o afacere proprie, autorului i s-a cerut de nenumărate ori să sfătuiască clienţii, iar cunoştinţele sale în procesul de vânzare sunt mai ample decât textele pe care le scrii pentru website-uri sau scrisori promoţionale.
Când gândiţi textele pentru o nouă campanie, tu, managerul sau clientul veţi vrea să includeţi tot felul de „mesaje" despre produs. Însă cititorilor nu le pasă de mesaje; lor le pasă de un singur lucru: de ei înşişi. Sau, în termeni mai puţin uzuali, sunt preocupaţi de propriile lor preocupări. Ceea ce, invariabil, nu include ce vinzi. Dacă vrei să le trezeşti interesul pentru ce vinzi trebuie să explici - şi să demonstrezi - cum le va face produsul viaţa mai uşoară sau mai bună într-un fel sau altul.
„100 Idei Geniale de Copywriting" de Andy Maslen apare împreună cu ediția de miercuri, 12 septembrie, a ziarului „Adevărul Moldova", la prețul special de numai 49 de lei, în toate chioșcurile de presă și oficiile poștale din țară.
Citește cele mai importante știri din Republica Moldova pe Adevarul.md