Pentru că fericirea stă în lucruri simple, Compania Coca-Cola provoacă 50 de milioane de fani Facebook să demonstreze lumii cât de ușor este să aduci un zâmbet celor din jurul tău.
Bucureşti, 4 septembrie 2012 – Cum crezi că ar arăta lumea dacă ai convinge 50 de milioane de prieteni să-i facă fericiţi pe cei din jur? Astăzi, pagina de Facebook a brandului Coca-Cola a depășit numărul record de 50 de milioane de fani. Cu această ocazie, Compania Coca-Cola a lansat o nouă provocare ce poate schimba lumea: 50 de milioane de oameni au o misiune comună - găsirea și împărtășirea celor mai simpli paşi spre fericire.
“De-a lungul istoriei sale, Coca-Cola a oferit clipe de fericire oamenilor din întreaga lume, fiind un element de legătură pentru milioane de fani, indiferent de locul în care aceștia se află.”, a declarat Nicoleta Eftimiu, Senior Marketing Activation Manager SSDs România şi Moldova. “Astăzi, datorită evoluției platformelor mediului online, suntem în permanență conectați cu prieteni aflați în alte zone ale globului, iar oameni pe care poate nu i-am întâlnit niciodată ne pot fi prieteni apropiați. Pe pagina Facebook a brandului Coca-Cola,peste 50 de milioane de oameni sunt mai aproape şi îşi împărtăşesc propriile experienţe, uniți de pasiunea lor pentru brandul Coca-Cola și pentru fericirea pe care o inspiră.”
Folosind platforma Facebook, Coca-Cola va selecta un grup de fani activi care, împreună cu echipa globală Coca-Cola şi comunitatea de fani Coca-Cola, vor căuta motive de bucurie și le vor împărtăși ca o sursă de inspirație pentru întreaga lume.
“Astfel, cei 50 de milioane de fani entuziaşti se află în faţa unei noi provocări. Împreună ei vor încerca să descopere modalităţi simple şi creative de a aduce zâmbetul pe buze celor din jur şi de a transforma lumea într-un loc mai fericit.”, a continuat Nicoleta Eftim