Criza financiară şi scăderea consumului din perioada 2009-2011 nu au reuşit să îi pună pe fugă pe cei 13 jucători din comerţul modern care, cu sprijinul financiar al companiilor-mamă, au pompat sute de milioane de euro în deschiderile de magazine noi.
În aceeaşi perioadă în care cei mai mulţi investitori străini fugeau în alte state considerate mai sigure, retailerii au rămas cei mai fideli investitori în economia locală.
Astfel, aceşti giganţi internaţionali au inaugurat doar de la începutul acestui an 117 magazine, alte 70-80 fiind aşteptate pe final de an. De la începutul crizei însă numărul magazinelor nou deschise este de aproape 500.
Cei 13 jucători din comerţul modern vor investi până la finalul anului 150-200 de milioane de euro pentru a apropia comerţul modern de 1.000 de unităţi.
Primele opt luni din acest an au fost "propice" deschiderilor de magazine pe suprafaţă mică, respectiv supermarketuri şi magazine de tip discount. În următoarele luni, pentru a prinde sărbătorile de iarnă, cea mai bună perioadă pentru comerţ, lanţurile de hipermarketuri Auchan, Cora şi Kaufland au planificate deschideri în Bucureşti şi în ţară.
Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro
Criza financiară şi scăderea consumului din perioada 2009-2011 nu au reuşit să îi pună pe fugă pe cei 13 jucători din comerţul modern care, cu sprijinul financiar al companiilor-mamă, au pompat sute de milioane de euro în deschiderile de magazine noi.
În aceeaşi perioadă în care cei mai mulţi investitori străini fugeau în alte state considerate mai sigure, retailerii au rămas cei mai fideli investitori în economia locală.
Astfel, aceşti giganţi internaţionali au inaugurat doar de la începutul acestui an 117 magazine, alte 70-80 fiind aşteptate pe final de an. De la începutul crizei însă numărul magazinelor nou deschise este de aproape 500