* găurile din carosabil apărute în urmă branşamentelor efectuate de compania de apă zac neastupate săptămâni întregi * explicaţia Primăriei: gropile trebuie acoperite de firma "Telbra", care însă aşteaptă să se adune mai multe, ca să nu pornească degeaba staţia de mixturi asfaltice
Gropile rezultate în urma săpăturilor pentru branşamente, efectuate de Compania de Utilităţi Publice "Dunărea" Brăila, rămân pe carosabil săptămâni întregi, deşi ar trebui astupate imediat după terminarea lucrărilor. Astfel de gropi au apărut de ceva vreme şi încurcă circulaţia pe Calea Galaţi, pe tronsonul dintre podul Brăiliţa şi cartierul Vidin. De ce nu a fost refăcut asfaltul până acum? Reprezentanţii Primăriei au o explicaţie, care însă nu are cum să-i consoleze pe şoferii ce riscă să-şi "rupă" autoturismele în acele găuri. Reparaţiile nu au fost făcute deoarece firma "Telbra", cea care are contract cu CUP "Dunărea" pentru refacerea străzilor unde se sapă pentru branşamente, aşteaptă să se adune mai multe gropi, ca să nu pornească degeaba staţia de mixturi asfaltice. Staţia respectivă funcţionează la o anumită capacitate, iar dacă nu există o suprafaţă suficient de mare de acoperit, asfaltul produs s-ar irosi. În anii trecuţi, "Telbra" nu s-ar fi confruntat cu o astfel de problemă deoarece, după cum se ştie, avea contract cu Primăria să acopere, prin plombări asfaltice, toate gropile apărute pe străzile municipiului. Din acest an, însă, Primăria a semnat cu firma "Tancrad" Galaţi contractul de întreţinere a străzilor de pe raza Brăilei. "Telbra" mai are contract doar cu CUP "Dunărea", pentru astuparea gropilor rezultate în urma branşamentelor, astfel încât volumul de lucrări a scăzut considerabil, iar staţia de mixturi asfaltice este pornită mult mai rar. În baza acestui raţionament, gropile de pe Calea Galaţi mai au de aşteptat până vor fi astupate corespunzător. @N_