O campanie interactiva social – media aduce la viata ultimele minute din existenta vestitului oras Pompei. Sursa imagine: psfk.com
Carmichael Lynch, SUA, a lansat o campanie social media si, in acelasi timpo, o aplicatie, pentru Muzeul de Stiinte ale Naturii din Denver, care se numeste “O zi in Pompei”.
Viitoare expozitie a muzeului comemoreaza dramatica eruptie a Vezuviului din anul 79, zilele noastre, care a ingropat orasul Pompei sub stanci, cenusa si pucioasa pentru aproximativ 2000 de ani.
Campania social media si aplicatia “O zi in Pompei” permite vizitatorilor sa experimenteze ultimele 24 de ore din existenta Pompeiului inainte de eruptie.
Vizitatorii pot explora anticul oras cu ajutorul unei harti interactive, care reda imagini la 360 de grade ale orasului, pot citi descrieri detaliate ale vietii in Pompei prin locurile marcate si pot vedea fresce, sculpturi din marmura si ceramica asa cum erau el odata, in vremea infloritoare a Pompeiului.
Pe 24 si 25 august vizitatorii au putut urmari ziua fatidica prin intermediul unui martor ocular al eruptiei generat de un cont Twitter exact asa cum a povestit despre ea Pliniu cel Batran nepotului sau.
Expozitia se va deschide pe 14 septembrie.
Sursa: psfk