Sala Mică de Şedinţe a Palatului Administrativ a găzduit şedinţa ordinară a Asociaţiei Zona Metropolitană Târgu-Mureş, şedinţă a cărei Ordine de zi a cuprins raportul Consiliului Director pentru perioada 2006-2012, precum şi alegerea noului Consiliu Director.
Asociaţia Zona Metropolitană Târgu-Mureş a fost înfiinţată în anul 2006 în vederea dezvoltării relaţiilor economice, sociale, culturale, turistice şi sportive existente între autorităţile administraţiei publice locale componente ale zonei.
Organul suprem de conducere al Asociaţiei este Adunarea Generală a Asociaţilor (AGA), numit Consiliul Metropolitan, iar hotărârile acestuia sunt puse în aplicare de Consiliul Director. Asociaţii sunt următorii: Consiliul Judeţean Mureş, Consiliul Local Municipal Târgu-Mureş, Consiliul Local Ungheni şi Consiliile Locale ale comunelor Acăţari, Ceuaşu de Câmpie, Corunca, Crăciuneşti, Cristeşti, Ernei, Gheorghe Doja, Livezeni, Pănet, Sâncraiu de Mureş, Sângeorgiu de Mureş şi Sânpaul.
Având în vedere rezultatele alegerilor locale din 10 iunie 2012, şi faptul că membrii Consiliului Director sunt aleşi pe durata mandatului electoral prevăzut de Legea nr. 215/2001 a fost necesară alegerea unuia nou Consiliul Director.
În urma votului desfăşurat în conformitate cu prevederile Statutului Asociaţiei Zona Metropolitană Târgu-Mureş, noua componenţă a Consiliului Director este următoarea:
Preşedinte - Ciprian Dobre, Vicepreşedinţi – Bartha Mihály şi Sófalvi Szabolcs.
Noua conducere a fixat priorităţile şi calendarul pentru realizarea obiectivelor:
- Realizarea unei reţele de transport public integrat, alături de o infrastructură edilitară.
- Înfiinţarea unui compartiment de urbanism care să vină în ajutorul comunelor care nu au arhitect în aparatul de specialitate al primăriilor.
- Eliminarea discriminării dintre munici