Testeaza modelul de business inainte sa investesti considerabil intr-o afacere, acesta este sfatul pe care Vlad Craioveanu, fost marketing executiv la Bergenbier si proaspat antreprenor, l-a dat celor care se gandesc sa inceapa propria afacere, in cadrul emisiunii Start-Up Wall-Street.
Vlad Craioveanu, partener in cadrul roPot, o platforma de idei si resurse pentru initiative de antreprenoriat si inovare sociala, si unul dintre fondatorii The HUB Bucharest, un spatiu comun de lucru in centrul vechi al Bucurestiului, a vorbit, in cadrul emisiunii Start-Up Wall-Street, despre antreprenoriat, cum ar trebui sa iti promovezi afacerea la inceput si cum poti sa iti diminuezi riscurile atunci cand incepi un business nou.
Start-Up Wall-Street este un talk-show transmis in direct pe Wall-Street.ro care se adreseaza antreprenorilor si celor ce doresc sa inceapa un proiect pe cont propriu. Moderatorul emisiunii este Claudiu Vrinceanu, redactor sef Wall-Street.ro.
Pana sa se apuce de antreprenoriat, Vlad Craioveanu a lucrat in marketing, la Bergenbier, iar apoi si-a dezvoltat cariera in domeniul marketingului sportiv.
HUB Bucharest, cel mai recent proiect antreprenorial demarat de Craioveanu, isi propune sa atraga circa 150 de membri pasionati de inovare sociala, ONG-uri, firme de training sau antreprenori. Practic, este vorba despre birouri inchiriate cu ora: un spatiu de birouri care se adreseaza in principal free-lancer-erilor, start-up-urilor si antreprenorilor aflati la inceput de drum.
Afacerea a fost lansata oficial de doua luni. Proiectul exista, insa, de peste un an si jumatate, insa doar ca un "prototip". Practic, Craioveanu si partenerii sai din acest proiect, au decis sa construiasca acest model de business la o scara mai redusa, pentru a-l calibra si a vedea ce sanse sunt sa functioneze. Astfel, si-au testat ideea pentru a s