Vizitatorii site-urilor de sport petrec mai multe ore consumând media online decât ceilalţi utilizatori de internet din Europa, potrivit ultimului studiu Mediascope.
Astfel, ei petrec 22,5 ore saptămânal uitându-se online la sport. Consumul online este urmat de cel TV, europenii petrecând 16 ore săptămânal în faţa televizorului urmărind programe sportive.
În ceea ce priveşte dispozitivele pe care le folosesc pentru a accesa site-urile de sport, 83% dintre respondenţi folosesc computerul, 86% dintre aceştia repetând procesul în fiecare zi. 34% navighează folosind telefoanele mobile, jumătate dintre ei făcând acest lucru în fiecare zi.
Pe locul al treilea se află folosirea tabletelor (22% dintre utilizatori, 30% dintre aceştia zilnic), iar pe ultima poziţie accesarea internetului prin intermediul consolelor de jocuri (12% din utilizatori, 24% dintre ei in fiecare zi).
Intervalul orar cel mai căutat este 17.30 – 21.00 în cazul celor care folosesc calculatorul, tabletele şi consolele de jocuri, în timp ce consumatorii care intră cel mai des de pe mobil o fac în intervalul 10.00-17.30.
Peste jumătate din numărul de vizitatori de site-uri sportive (57%) vizitează website-urile tv, 53% urmăresc posturile de televiziune online, 47% folosesc catch up sau televiziune la cerere şi 33% downloadează un program TV.
Mai multe informaţii detaliate găsiţi în raportul „Sport and the Shift to Interactive Media” ce poate fi descarcat de aici.