Vincon Vrancea, unul dintre cei mai mari producători locali de vin, a numit-o pe Simona Hâncu în poziţia de director de marketing, în timp ce Petre Ioniţă este noul director naţional IKA (International Key Acoounts).
Simona Hâncu, care are o experienţă de peste zece ani în marketing, a ocupat până anul acesta funcţia de senior brand manager la Bunge, o companie importantă de pe piaţa alimentară, iar Petre Ioniţă a activat ca managing director la Marca Ceys România, companie de pe piaţa produselor chimice, care face parte din grupul spaniol AC Marca. Noua echipă are responsabilitatea de a elabora şi implementa strategia pe termen lung a companiei, dar şi planificarea strategică şi strategia de vânzări la nivel naţional. Preşedintele companiei este Luchi Georgescu.
Totodată, Dan Dănescu este noul director general al Vincon Vrancea Logistic. Dănescu are o experienţă de peste 20 de ani în marketing şi producţie şi a activat în companii precum RJR România, JTI România, TDG România şi Pambac. La producătorul de produse de morărit şi panificaţie Pambac el a lucrat şapte ani şi a ocupat funcţiile de director comercial, director general şi a fost membru în consiliul de administraţie. Potrivit datelor de pe site-ul Ministerului de Finanţe, Vincon Logistic SA a avut anul trecut o cifră de afaceri de 78,19 mil. lei (18,45 mil. euro), iar obiectul de activitate este comerţul cu ridicata al băuturilor. Vincon deţine peste 1.500 de hectare de viţă-de-vie în podgoriile Odobeşti, Panciu, Coteşti şi Huşi, dar şi 11 crame, printre care şi Beciul Domnesc, trei platforme industriale pentru îmbutelierea vinului, a băuturilor spirtoase şi a oţetului şi trei depozite. Vincon Vrancea a avut anul trecut o cifră de afaceri de 80 mil. lei (19 mil. euro), în creştere cu 13% faţă de anul precedent şi un profit de 4 mil. lei.
Piaţa de vin, estimată la 350 mil. euro, est