Amazon.com a prezentat joi seară, în California, noua linie de e-readere şi tablete Kindle, cu preţuri între 69 dolari şi 599 dolari, atacând astfel şi segmentul premium al pieţei, dominat de iPad-ul produs de Apple, transmite Bloomberg.Noile produse ale companiei au în spate magazinul impresionant de conţinut al retailerului online, care oferă 22 de milioane de filme, seriale şi emisiuni de televiziune, melodii, aplicaţii, jocuri, cărţi şi reviste.
Directorul general al Amazon.com, Jeff Bezos, a prezentat noua gamă Kindle joi seară la Santa Monica, extinzând semnificativ oferta companiei pentru a acoperi cât mai multe nişe pe o piaţă estimată la 66,4 miliarde dolari în acest an, tot mai agomerată, unde şi-au făcut recent apariţia produse branduite Google şi Microsoft.
“Nu a fost o lansare de produse, ci mai degrabă o declaraţie de război. Este clar că Amazon vrea clienţii Apple. În acest moment, Amazon nu este o companie pe care Apple să o poată ignora ca rival”, comentează pentru Bloomberg Michael Gartenberg, analist la compania de cercetare de piaţă Gartner.
Acţiunile Amazon au închis joi la New York în urcare cu 2,1%, la 251,38 dolari, un nou record, afişând o creştere de 45% pe ansamblul acestui an. Cotaţia bursieră este echivalentă cu de 181 de ori profitul pe acţiune estimat pentru următorul an fiscal, faţă de un raport de 14 la 1 pentru Apple, respectiv 15 la 1 pentru Google.
Linia propusă de companie pentru acest sfârşit de an porneşte de la un e-reader Kindle de 69 de dolari, cu ecran de 6 inci de tip e-ink (“cerneală electronică”) optimizat pentru citit, al cărui preţ redus ar trebui să fie subvenţionat prin publicitate. Varianta fără reclame costă 89 de dolari.
Mai mult pe Economica.net
Amazon.com a prezentat joi seară, în California, noua linie de e-readere şi tablete Kindle, cu preţuri între 69 dolari şi 599 dolari, at