Andrei Cretu (31 de ani) si Iulian Circiumaru (29 de ani) au lansat in toamna anului trecut Benefit Seven, un business care ofera companiilor carduri prin care angajatii au acces la o retea de 40 de sali de sport din Bucuresti. Accesul este oricand si la orice fel de activitate pe care o ofera salile. Si in doar cateva luni au atras deja clienti printre care BRD, Vodafone, Adobe sau IKEA.
Ideea le-a venit dupa mai multi ani ca angajati in diferite companii de consultanta de business. Si-au dat seama ca programul lor, dar si a celor cu care colaborau, nu le permitea sa ajunga foarte des la sala de sport.
„Apare lipsa de timp ori sala era prea departe de birou”, explica Andrei Cretu, director general si cofondator al Benefit Seven.
Cei doi antreprenori detin in procente egale businessul si sunt in continuare colegi, ei lucrand intr-o companie de consultanta din Big Four (Deloitte, PwC, Ernst & Young, KPMG). S-au gandit prima data la aceasta oportunitate de business in vara anului trecut, modelul cunoscandu-l din strainatate. Iar din octombrie-noiembrie anul trecut au inceput sa dezvolte afacerea, mai exact sa incheie primele contracte cu salile de sport.
Acum au parteneriate cu 40 de sali din Bucuresti, angajatii companiilor avand acces pe baza cardului (denumit 7Card) la activitati precum aerobic, piscina, yoga, tenis, zumba, fitness, arte martiale, dansuri sau pilates. De asemenea, au reduceri la activitati precum spa, karting, cosmetica, paintball sau Fundatia Calea Victoriei. Vor sa schimbe stilul de viata sedentar din corporatii “Scopul este de a impulsiona schimbarea stilului de viata sedentar care este inevitabil in cazul activitatii prelungite la birou”, mai spune Cretu.
Exista doua categorii de clienti: sunt companii care sunt doar intermediari, iar in acest caz angajatii obtin cardul insa angajatorul le retine o anumita s