Acesta nu e un manual de marketing. Sunt destule pe piaţă, iar dacă eşti un om de marketing probabil că ai citit destule. Conţine foarte puţină teorie - unul sau două exemple în cazul în care ajută la ilustrarea argumentului din spatele unor idei.
Scopul cărţii este să-ţi ofere un set de „instantanee" pentru marketing. Toate ideile provin de la companii reale. Unele mici, altele mari, unele companii de servicii, unele de produse. În unele cazuri vei putea să extragi complet ideea din carte şi să o adopţi; în altele, vei putea să o adaptezi. Iar în alte situaţii, ideea poate să ilustreze modul în care te poate ajuta o abordare creativă şi poate va da naştere câtorva din ideile tale.
Deseori, ideile au venit de la site-urile companiilor sau din surse publicate, sau din experienţa directă rezultată chiar din interacţiunea cu companiile. Dacă eşti atent, o să vezi în jurul tău exemple de marketing bine făcut - o abordare creativă esenţială pentru a fi chiar tu un învingător.
Jim Blythe a activat ca director de companie, director de vânzări şi consultant în marketing. Acum el este un autor recunoscut în segmentul carţilor de business şi profesor al "Chartered Institute of Marketing".
„100 Idei Geniale de Marketing" de Jim Blythe apare împreună cu ziarul „Adevărul Moldova" de miercuri, 19 septembrie, la prețul special de numai 49 de lei, la toate chioșcurile de presă și oficiile poștale din țară.
Citește cele mai importante știri din Republica Moldova pe Adevarul.md