Modelul va costa, în versiunea cea mai ieftină, 16.975 de euro. În România e aşteptat în noiembrie
Noul Golf poate funcționa cu antenă WiFi mobilă și are un consum de carburant cu până la 23% mai mic
Cel mai vândut model Wolkswagen are o nouă versiune, Golf 7, care a fost lansat în această săptămână la Berlin. Noul model este asamblat pe flexbila platformă MQB a grupului german, la fel ca şi viitoarele Audi A3, Skoda Octavia şi SEAT Leon.
Printre cele mai interesante echipamente aflate în componenţa noului Golf se numără familia de propulsoare performantă, sistemele start-stop şi de recuperare a energiei produse la frânare, în dotare standard pe toată gama, sistemul de "infortainment" cu monitor touchscreen, precum şi PRE-SAFE sau multi-collision braking system. Primul include "Adaptive cruise control" şi frânare de urgenţă care operează la viteze mici pentru a evita accidentele uşoare pentrecute de obicei în oraşe, iar al doilea asigură frânarea după un impact astfel încât maşina să nu provoace alte coliziuni.
Oficialii producătorului din Wolfsburg se mândresc în special cu varianta Blue- Motion care, conform acestora, este mai economică decât hibridul Toyota Prius şi mai puţin poluantă decât smart fortwo.
Datele oficiale arată că Golf BlueMotion consumă doar 3,2 l/100km şi emite circa 85 g CO2/km. Conform AutoBild, în Germania, cea mai ieftină versiune Golf, Trendline, va costa 16.975 de euro.
Designul noului Golf va respecta linia istorică a modelului, pentru a nu îndepărta clienţii fideli. Volkswagen a introdus însă materiale şi tehnologii care reduc greutatea maşinii, pentru a scădea consumul de carburant cu până la 23%, şi a modernizat sistemele electronice: noul Golf poate funcţiona cu antenă WiFi mobilă.
A şaptea generaţia a VW Golf
Volkswagen Golf, care a debutat în 1974 şi se află la cea de-a şaptea ge