Investiţiile mici îi determină pe cei mai mulţi să-şi deschidă un business pe internet.
Cei mai mulţi tineri care vor să-şi deschidă o afacere se gândesc la un business care să se dezvolte pe internet, deoarece există numeroase posibităţi de promovare, iar costurile nu sunt foarte mari, sunt de părere persoanele înscrise în programul „StartUp România", dezvoltat de Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România (PTIR).
Patronatul a demarat, în vara acestui an, un program de sprijinire a tinerilor antreprenori şi a selectat 13 tineri din 60 de candidaţi, care au avut o idee de business ce poate fi pusă în practică.
Reprezentanţii PTIR vor pune la dispoziţia celor 13 tineri un spaţiu în care aceştia îşi vor desfăşura activiatea în mod gratuit, în următoarele şase luni. Pe lângă acest ajutor, tinerii vor mai beneficia de anumite cursuri şi seminarii.
„«StartUp România» este un nou model de incubator care îşi propune să sprijine şi să dezvolte start-up-urile româneşti folosind atât modelul clasic al incubatoarelor de afaceri, cât şi un sistem de preincubare specific acceleratoarelor de afaceri. Programul se adresează tinerilor cu vârsta cuprinsă între 18 şi 35 de ani care au o idee de afaceri, precum şi instituţiilor, organizaţiilor şi oamenilor de afaceri cu experienţă dispuşi să sprijine şi să investească timp şi capital într-un nou concept de business", a declarat pentru „Adevărul", Florin Jianu, preşedintele Patronatului Tinerilor Întreprinzători din România (PTIR).
Tinerii mizează pe publicitatea online
În cadrul unei întâlniri informale, câţiva dintre cei 13 tineri selectaţi în cadrul acestui program şi-au expus ideile de business.
Florin Pater, 27 de ani, a fost jurnalist sportiv şi după ce a acumulat suficiente cunoştinţe în acest domeniu a descoperit că nu există un site unde se pot găsi informaţii cu privire la