Avioanele Aribus vor zbura in stoluri, asemenea pasarilor, in cazul plecarilor si destinatiilor comune, incepand cu jumatatea acestui secol, sunt de parere expertii in aviatie.
Calatorii se vor afla in avioane care vor zbura in grupuri, pentru a facilita mai multor pasageri ajungerea la o destinatie populara, in acelasi timp, relateaza Daily Mail.
Gigantul Airbus sta in spatele acestor planuri radicale, in legatura cu care compania spune ca ar putea deveni realitate in anul 2050.
Totodata, alte moficari ar fi decolarile mai bruste, pentru a reduce durata calatoriei, dar si aterizari line, pentru a imbunatati situatiile create de problemele de zgomot si de emisie a gazelor.
Airbus a precizat ca, pana la jumatatea secolului, zborurile din Europa si din SUA ar putea avea durate mai mici, in medie, cu circa 13 minute, ceea ce ar duce la o economie de noua milioane de tone de combustibil pe an.
In plus, o aeronava foarte inteligenta va putea sa se autoorganizeze si sa selecteze cea mai eficienta si mai prietenoasa cu mediul ruta posibila. Astfel, se vor reduce emisiile de dioxid de carbon cu peste 28 de milioane de tone, dar se vor "economisi" si cinci milioane de ore de zbor.
Avioanele Aribus vor zbura in stoluri, asemenea pasarilor, in cazul plecarilor si destinatiilor comune, incepand cu jumatatea acestui secol, sunt de parere expertii in aviatie.
Calatorii se vor afla in avioane care vor zbura in grupuri, pentru a facilita mai multor pasageri ajungerea la o destinatie populara, in acelasi timp, relateaza Daily Mail.
Gigantul Airbus sta in spatele acestor planuri radicale, in legatura cu care compania spune ca ar putea deveni realitate in anul 2050.
Totodata, alte moficari ar fi decolarile mai bruste, pentru a reduce durata calatoriei, dar si aterizari line