Şapte dintre cele nouă maşini Ferrari înmatriculate în acest an în România au fost înscrise în circulaţie în ultimele trei luni.
În primele opt luni ale anului 2012 au fost înmatriculate nouă maşini Ferrari, potrivit rapoartelor întocmite de Direcţia Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV). Primele două au fost înscrise în circulaţie în luna martie. Următoarele două maşini au fost înscrise în iunie, urmând ca în iulie şi august să fie înregistrate trei, respectiv două maşini Ferrari. Numărul ridicat al înmatriculărilor din vară poate fi explicat prin accesul la dividende şi prin natura maşinilor, construite pentru zilele cu vreme bună.
„Avalanşa de înmatriculări în lunile de vară îşi găseşte explicaţia în mai mulţi factori. Unul dintre aceştia ar fi accesul la dividende, care la multe companii are loc după 1 iunie", explică pentru „Adevărul" Lucian Şonea, marketing manager al Forza Rossa, importatorul Ferrari şi Lotus pe piaţa locală. „Ar mai fi chiar modalitatea de folosire a maşinilor, clienţii de la noi preferând lunile de vară pentru ieşiri, excursii, zile de circuit, concedii, şi multe achiziţii se fac cu câteva luni în urmă pentru a le primi atunci când au mai mult timp liber", mai spune Şonea.
Inspiraţia vine de la geneva
Un alt factor de influenţă este Salonul de la Geneva care, organizat în luna martie, a influenţat comenzile cu livrare în lunile de vara. „În cadrul Forza Rossa, în această vara am fost de patru ori pe circuit cu clienţii noştri. Este tipul de activitate pe care o caută ei, ca de altfel toate evenimentele marketing pe care le organizăm", a adăugat Şonea. Cum este o maşină exclusivistă, achiziţia unui Ferrari poate dura de la câteva luni până la un an, în funcţie de personalizarea şi de accesoriile alese.
Cine cumpără Ferrari
„Clienţii noştri nu-şi cumpără maşini