Ministerul Dezvoltării Regionale și Turismului a achitat la sfârșitul săptămânii trecute plățile restante din 2011 către turoperatorii germani care vând în cataloagele lor destinații românești de turism. Promovarea era făcută prin intermediul cataloagelor TUI, Dertour, ITS și ITS Stadtereisen, Frosch, Neckermann (Thomas Cook).
Suma, în valoare totală de 287.500 de euro, este aferentă celor 6 contracte încheiate anul trecut pentru promovarea destinațiilor românești prin acțiuni specifice turoperatorilor: inserții în cataloagele cu oferta pentru sezonul 2012, pliante cu oferte speciale, acțiuni de informare a agențiilor de turism revânzătoare cu privire la oferta de turism din România, acțiuni de promovare în vitrinele agențiilor revânzătoare, pe site-urile companiilor respective și pe site-uri de rezervări, inclusiv bannere de reclamă online pe astfel de site-uri și buletine informative în format electronic pentru agenți.
Promovarea era făcută prin intermediul cataloagelor TUI, Dertour, ITS și ITS Stadtereisen, Frosch, Neckermann (Thomas Cook). Demersul reprezintă un pas important pentru continuarea în bune condiții a colaborării cu turoperatorii germani de turism.
La data de 16 august, secretarul de stat pentru turism Cristian Bărhălescu și turoperatorii germani care vând destinații românești de turism au avut o serie de întâlniri la Berlin, pentru a stabili condițiile de colaborare cu Ministerul Dezvoltării Regionale și Turismului pentru anul viitor.
Redescoperă România! Iulie 2012, lună-record pentru ultimii 6 ani: peste 1 milion de turişti şi-au petrecut vacanţa în ţară Discuțiile s-au axat, în mod special, pe analiza situației din anii precedenți cu privire la turiștii germani care au vizitat România. Până la finalul acestui an se va elabora o analiză ce vizează atât numărul vizitatorilor germani cât și gradul de satisfacție a acestora. A