Două garnituri de tren au plecat ieri-dimineaţă din Bănie încărcate cu autovehicule B-Max, produse la fabrica auto din Craiova. Este pentru prima dată când vehiculele Ford fabricate în Bănie sunt transportate pe calea ferată către alte state din Europa. Trenurile au transportat câte 260 de maşini B-Max fiecare (deci, în total, 520 de vehicule), informează compania. Una dintre garniturile de tren ajunge în Germania, la Koln, iar a doua va merge în Belgia, la Genk - localităţi în care Ford are facilităţi de producţie şi de logistică. Reprezentanţii companiei spun că de acum încolo va fi o obişnuinţă să plece din Craiova trenuri încărcate cu B-Max. În prezent, volumul producţiei a depăşit 300 de maşini pe zi, iar, în curând, ritmul de fabricaţie va ajunge la 500 de unităţi pe zi.
Ford a decis să transporte o parte din producţie pe calea ferată, dar cea mai mare parte va fi livrată pe pieţele externe pe căile rutiere, motiv pentru care fabrica are nevoie de infrastructură de legătură. De circa o săptămână, au început să iasă pe poarta fabricii din Bănie şi tirurile care transportă pe căi rutiere vehiculele B-Max către Germania, Marea Britanie şi alte ţări europene. Numai ieri au ieşit pe poarta fabricii patru tiruri pline cu maşini.
Două garnituri de tren au plecat ieri-dimineaţă din Bănie încărcate cu autovehicule B-Max, produse la fabrica auto din Craiova. Este pentru prima dată când vehiculele Ford fabricate în Bănie sunt transportate pe calea ferată către alte state din Europa. Trenurile au transportat câte 260 de maşini B-Max fiecare (deci, în total, 520 de vehicule), informează compania. Una dintre garniturile de tren ajunge în Germania, la Koln, iar a doua va merge în Belgia, la Genk - localităţi în care Ford are facilităţi de producţie şi de logistică. Reprezentanţii companiei spun că de acum încolo va fi o obişnuinţă să plece din Craiova trenuri î