În primul semestru al anului 2012, consumul de bere din România a înregistrat o creştere de 4% faţă de perioada similară a anului 2011.
Astfel, în primele şase luni din acest an, consumul de bere a însumat 8,3 milioane hectolitri, potrivit unui comunicat remis miercuri de Asociaţia Berarii României şi citat de Agerpres.
În perioada ianuarie – iunie 2012, volumul de vânzări înregistrat de Bergenbier, Heineken România, Romaqua Group, Ursus Breweries şi United Romanian Breweries a fost de 7,8 milioane hectolitri, o creştere de 5,4% faţă de perioada similară a anului trecut.
Printre motivele acestui bilanţ pozitiv se numără o serie de factori, precum temperaturile ridicate sau disputarea Campionatului European de fotbal.
În primul semestru al anului 2012, consumul de bere din România a înregistrat o creştere de 4% faţă de perioada similară a anului 2011.
Astfel, în primele şase luni din acest an, consumul de bere a însumat 8,3 milioane hectolitri, potrivit unui comunicat remis miercuri de Asociaţia Berarii României şi citat de Agerpres.
În perioada ianuarie – iunie 2012, volumul de vânzări înregistrat de Bergenbier, Heineken România, Romaqua Group, Ursus Breweries şi United Romanian Breweries a fost de 7,8 milioane hectolitri, o creştere de 5,4% faţă de perioada similară a anului trecut.
Printre motivele acestui bilanţ pozitiv se numără o serie de factori, precum temperaturile ridicate sau disputarea Campionatului European de fotbal.