Îmi place spotul de promovare al noului sezon „Ministerul Adevărului”. Este sensibil, joacă pe emoţii şi te lasă într-o nostalgie de-ţi vine să-ţi suni prietenii să-i chemi la o bere.
Îmi place şi de Viorel în acest spot. Are el un şarm aparte. Cu o naivitate şi o faţă de copil… Mesajul ajunge direct în ţintă. Mai rar asemenea actor, mai rar asemenea interpretare.
Dar aceste lucruri nu înseamnă că:
- privesc/iubesc/admir „Ministerul Adevărului”;
- sunt prietenă cu Mardare şi încerc să-l promovez/susţin;
- îmi fac reclamă pe spinarea celor patru grei de la Jurnal TV;
- acest spot care-mi place foarte mult, nu are o sursă de inspiraţie…
Nu este prima dată când descopăr creaţii mardariene inspirate din alte spoturi, alte campanii sau alte ţări. Cu toate acestea, chiar cu riscul de a înhăţa zeci de pătlăgele în capul meu, mie îmi place produsul final. Şi să te inspiri trebuie să poţi, să vrei, să ştii cum…
Demult circulă zvonul că conceptul emisiunii, ideea spotului, personajele (ironice, acide, perfide pe alocuri) – toate coincid în proporţie de 99% cu proiectul „Прожектор Перис Хилтон”. O fi, nu neg, însă spotul acesta e altfel… Sper şi emisiunea să fie altfel aşa cum au promis într-o postare pe pagina lor de Facebook. Notă: Un merci special „informatorului”! Update: După ediţia din 15 septembrie unicul lucru altfel este componenţa, Andrei Bolocan în locul lui Oleg Brega. În rest, те же яйца, только в профиль! Urmăreşte-ne pe Facebook şi pe Twitter
Îmi place spotul de promovare al noului sezon „Ministerul Adevărului”. Este sensibil, joacă pe emoţii şi te lasă într-o nostalgie de-ţi vine să-ţi suni prietenii să-i chemi la o bere.
Îmi place şi de Viorel în acest spot. Are el un şarm aparte. Cu o naivitate şi o faţă de copil… Mesajul ajunge direct în ţintă. Mai rar asemenea actor, mai rar asemenea interpretare. @