Apple urma să prezinte marţi seară noul iPhone - telefonul care generează o jumătate din veniturile şi profitul companiei. O primire bună a noului telefon este cheie pentru viitorul companiei, spun analiştii.
Modelul iPhone 5 nu este pentru Apple doar un alt smartphone, ci este telefonul de al cărui succes depinde viitorul companiei, scrie agenţia de presă Reuters pentru că, la cinci ani de la primul model care a revoluţionat industria telecom, compania trebuie să vină cu un gadget care să lase din nou lumea cu gura căscată.
"Apple pare că are din ce în ce mai mult o atitudine defensivă pe măsură ce Samsung şi alţi rivali au fost primii care au lansat pe piaţă telefoane cu ecrane mai mari sau compatibile cu reţele de internet mobil mai rapide."
Apple trebuie să elimine aceste rămâneri în urmă odată cu noul iPhone, care este aşteptat să ofere acces la reţele 4G şi un ecran mai mare.
Marea întrebare este dacă noul CEO Tim Cook va fi capabil să surprindă audienţa şi întreaga lume cu noi tehnologii revoluţionare, care să lase din nou în urmă toţi competitorii.
În România, noul iPhone ar putea ajunge pe rafturile operatorilor Cosmote, Orange şi Vodafone până în sărbătorile de Crăciun, având în vedere experienţa lansărilor anterioare.
Anul trecut iPhone 4S a venit în România la o lună de la lansarea din Statele Unite, mai repede decât în anii anteriori - deci este posibil ca şi noul model să ajungă cel puţin la fel de repede pe canalele oficiale.
Operatorii nu au comunicat până acum date privind vânzările iPhone 4S, dar se poate estima că acestea sunt de ordinul zecilor de mii de unităţi. În acest an se estimează că se vor vinde în România un milion de smartphone-uri, dintre care jumătate sunt Samsung.
Faţă de anul precedent cei trei operatori locali care vând iPhone au redus subvenţiile pentru gadgetul Apple, potrivit