Directorii executivi din companiile globale de media si divertisment sunt optimisti in privinta viitorului digital. Ei se asteapta ca veniturile realizate din servicii digitale sa reprezinte, intr-un termen foarte scurt, un procent tot mai mare din veniturile globale ale companiei, se arata in cel mai recent studiu Ernst & Young - Opportunity and optimism: How CEOs are embracing digital growth.
Raportul arata ca aproximativ jumatate dintre directorii executivi intervievati considera ca media digitala va genera o crestere a veniturilor globale si a marjelor cu cel putin 10% in urmatorii trei ani.
Rezultatele raportului se bazeaza pe un sondaj realizat cu 34 de directori executivi din companii globale de media si de divertisment, cu venituri anuale de peste 300 de miliarde de USD. Companiile sondate provin dintr-o zona geografica vasta si cuprind o mare varietate de sectoare de activitati media si de divertisment, inclusiv divertisment video, televiziune, muzica, jocuri electronice, servicii de divertisment, retele de cablu, operatori prin cablu si satelit, internet si media interactiva, publicitate, edituri si trusturi mixte.
Intrebati care sunt tehnologiile care vor genera cresteri importante in urmatorii ani, 79% dintre directorii executivi au indicat tabletele.
"Directorii executivi sunt ferm convinsi de rolul important pe care il va juca digitalul in viitorul companiilor lor", a declarat John Nendick, Global Media & Entertainment Leader al Ernst & Young. "Se inregistreaza un optimism crescut in randul liderilor din industrie fata de acum cativa ani, cand potentialul digitalului era privit cu oarecare neincredere. Toti directorii executivi cu care am discutat acum considera digitalul cel mai important factor care poate genera un impact considerabil asupra procesului de crestere, atat a veniturilor cat si a marjelor ".
Tehnologiil