• "Din cauza santierelor toate domeniile sunt afectate la capitolul productivitate. Daca nu schimbam primarul, nu se va schimba nimic", a declarat Gabriel Grigore, consilier local din partea PDL • Municipalitatea nu a respectat pana acum niciunul din termenele initiale prezentate pentru finalizarea vreunui proiect european de anvergura • Colac peste pupaza, iesenii nu suporta doar haosul prelungit din oras, ci si costurile refacerilor spatiilor distruse de constructorii de pe santiere • Culmea culmilor, Primaria va ajunge sa blocheze si trenurile, cand vor avansa lucrarile la pasajul Octav Bancila
Orasul pare pe zi ce trece tot mai aproape de implozie. Traficul este un adevarat calvar in jurul fiecarui santier. Pacurariul este blocat de cateva luni bune din cauza santierului din Fundatie. Pe Sararie, locatarii sunt sechestrati, pe rand, in case din cauza lucrarilor de asfaltare care dureaza de aproape un an.
Pasajul Octav Bancila va ajunge cel mai probabil, potrivit semnalelor transmise de municipalitate, sa blocheze pana si circulatia trenurilor, care anul viitor vor intra in Gara Mare cu intarzieri din cauza lucrarilor derulate. Ciricul este un caz aparte, aici se inregistreaza intarzieri masurate cu anii cu tot cu suplimentari de buget, de peste un milion de lei la executia lucrarilor de amenajare a zonei de agrement, constructorul fiind firma Iasicon, patronata de Titel Sinescu. Daca insa la Ciric, in ciuda intarzierilor, macar s-a lucrat, la proiectele incluse in Axa Est-Vest, lucrarile au fost puse pe line moarta de Constructii Feroviare, care practic a dezertat de pe santier pentru doua saptamani, pana la linistirea apelor tulburate de schimbarea actionariatului.
Axa Est-Vest, proiect pentru mileniul urmator
Partenerii de contract pentru reabilitarea Axei Est-Vest, Pacurari - Elena Doamna, Constructii Ferovia