Astăzi a fost lansată campania de promovare „Din ♥ branduri de Moldova" care-și propune să sporească loialitatea şi mândria consumatorilor moldoveni faţă de brandurile locale. În cadrul campaniei participă 15 companii moldoveneşti ce au 17 branduri pe piaţa locală.
Participanții spun că acțiunea vine cu două mesaje: produsele fabricate în Moldova pot concura cu cele de import atât la nivelul calităţii, cât şi al preţului și pot contribui la sporirea mândriei naţionale. În cadrul lansării campaniei, Valeriu Lazăr, ministrul Economiei a îndemnat producătorii moldoveni să urmeze exemplul celor 15 companii implicate în proiect şi să dezvolte branduri proprii, iar consumatorii - să poarte cu mândrie produsele locale.
CLICK PENTRU GALERIE
„Industria uşoară este una din ramurile cele mai competitive din economia Republicii Moldova, atrăgând şi executând comenzi pentru cele mai mari branduri din lume. Una din priorităţile pentru companiile din sector este acum trecerea treptată de la acordarea serviciilor partenerilor străini la fabricarea produselor de înaltă calitate sub marca comercială proprie şi însuşirea noilor pieţe de desfacere", a declarat Valeriu Lazăr.
Acesta a fost completat de către William H. Moser, ambasadorul SUA în Republica Moldova. „Este important că produsele din Moldova sunt competitive pe plan internațional. Mai mult, dezvoltarea acestei industrii, sporește economia și generează noi locuri de muncă, iar beneficiarii sunt cetățenii Republicii Moldova", a mai adăugat diplomatul american.
Ce este „Din ♥ branduri de Moldova“
Campania este la cea de-a doua ediție, sprijinită financiar de Proiectul Agenţiei Statelor Unite pentru Dezvoltare Internaţională, USAID, CEED II. În acțiune sunt implicate vedetele autohtone precum Nata Albot, Geta Burlacu, Carisma, Cătălin Josan, Alexandru Manciu şi Olga Tira. Campania „Din ♥