Ma incadram bine in termenul de “mixed feelings” (vorba englezului) inainte de ma intalni cu Violeta Luca, tanara de 32 de ani numita recent sefa a Flanco. Pe de o parte eram curios sa aflu cum a reusit la aceasta “varsta frageda” sa conduca unul dintre cele mai mari lanturi de magazine electroIT din tara, eram usor intrigat si simteam ca are, in spate, cel putin cateva povesti interesante si motivatoare din care se pot invata multe.
@Wall-Street Lunch este un feature editorial deja traditional: interviuri inedite acordate jurnalistilor nostri de catre cei mai reprezentativi oameni din businessul romanesc, intr-un cadru informal si relaxat.
O mai intalnisem pe Violeta de cateva ori, in diferite conferinte de presa, si in acele ocazii si-a exprimat concis, calm, ideile. Pe vremea aceea, cu mai putin de un an in urma, ocupa pozitia de director de marketing al companiei, proaspat venita de la Whirlpool. In tot acest timp a devenit director executiv adjunct si apoi director executiv, conducand un business de peste 110 milioane euro si peste 800 de angajati.
In timp ce traversam Bulevardul Aviatorilor, spre restaurantul Gallo Nero, locul ales de ea pentru a ne intalni, ma gandeam ca va fi interesant sa aflu toata povestea ascensiunii sale si momentele “picante” din aceasta – voiam un interviu relaxant si care sa motiveze tinerii sa lupte pentru a ajunge la varf.
La doua minute dupa ce m-am asezat la o masa mai ferita, din afara restaurantului, a venit, neinsotita de PR, si Violeta Luca. “Stiu ca Flanco are firma de relatii publice care o reprezinta si totusi vii singura. E putin neobisnuit!”. Zambeste si spune ca este sigura pe ea si nu ii este teama ca va spune ceva gresit sau neadevarat, plus ca “nu are o agenda de PR” si una non-PR.
Ne-am asezat fata in fata si, inainte sa putem rosti prea multe cuvinte, chelnerul vine si ne intrea