Eugen Dragomir, directorul firmei Taxi Nord, care lucrează pe contracte cu firme ca Gefco, Honeywell, hotel Ramada, ce plătesc pentru ca angajaţii, clienţii sau partenerii să fie luaţi de la aeroport, spune că restricţionarea accesului taxiurilor în parcarea publică din zona sosiri a aeroportului este un abuz.
"De când cu măsurile luate după şedinţa care a avut loc pe 30 august, nu mai putem intra în parcarea aeroportului din zona sosiri pentru a ne aştepta clienţii pe care trebuie să îi luăm, dat fiind contractele pe care le avem cu diverse firme. Este un abuz ce se întâmplă la Otopeni", spune Eugen Dragomir, directorul Taxi Nord. Firma este o divizie a Euroconstruct Trading 98 (controlată de Dan Beşciu şi Sorin Vulpescu).
Compania de taxi are contracte încheiate (cu decontare bancară) cu Gefco România, Porr Construct, Renault Trucks, Hotel Phoenicia, Ramada. De asemenea, are contracte prin care plata se face prin card cu BCR, Honeywell şi Mondial Voyages, potrivit reprezentantului firmei.
După şedinţa în care s-au reunit reprezentanţii a şapte instituţii de stat pentru a găsi măsuri în vederea creşterii siguranţei de pe aeroport, taxiurile fără permis de acces în aeroport nu mai au voie să intre în zona parcării publice, indiferent dacă sunt chemate la comandă sau vin printr-un contract.
"Activitatea companiei este grav afectată ca urmare a incidentului din 15 august şi a măsurilor adoptate în 30 august. Măsurile luate sunt abuzive şi discriminatorii. Dacă aeroportul şi factorii responsabili cu paza în exteriorul aeroportului - firma Romprest - vor continua activităţile de forţă şi abuz, umilind clienţii companiilor pe care trebuie să îi luăm obligându-i să se deplaseze pe jos cu bagajele în zona "Ceas", unde maşinile noastre sunt îndepărtate de alţi angajaţi Romprest, vom lua măsuri legale în consecinţă", potrivit lui Eugen Dragomir într-o