Municipalitatea din metropola chineză Guangzhou, al treilea oraş din China ca mărime, cu 15 milioane de locuitori, limitează masiv înmatriculările de maşini, printr-un sistem care combină loteria plăcilor cu numere de înmatriculare pentru cei care vor să-şi cumpere o maşină şi licitaţia pentru acestea, scrie China Daily. E al patrulea oraş din China în care autorităţile au introdus loteria înmatriculărilor. Municipalitatea din Guangzhou a introdus un sistem combinat de loterie/licitaţie prin care plăcile cu numere de înmatriculare sunt atribuite de autorităţi celor care vor să cumpere o maşină, fără să depăşească o cotă anuală stabilită de guvern pentru înmatriculări.
Nu e foarte clar cum funcţionează acest sistem. Cert e că încă din iulie, autorităţile au anunţat că au stabilit o cotă anuală de 120.000 de plăci de înmatriculare care vor fi repartizate prin sistemul de loterie/licitaţie a înmatriculărilor.
Ca să se numere printre cei aproximativ 10.000 de norocoşi posesori ai unei plăci cu numere de înmatriculare dintr-o lună, cei care vor să-şi cumpere o maşină mai întâi se înscriu şi participă la loteria organizată de autorităţi. De aici mai departe nu e clar cum funcţionează sistemul după care autorităţile oferă plăcile de înmatriculare.
Mai mult pe Economica.net
Municipalitatea din metropola chineză Guangzhou, al treilea oraş din China ca mărime, cu 15 milioane de locuitori, limitează masiv înmatriculările de maşini, printr-un sistem care combină loteria plăcilor cu numere de înmatriculare pentru cei care vor să-şi cumpere o maşină şi licitaţia pentru acestea, scrie China Daily. E al patrulea oraş din China în care autorităţile au introdus loteria înmatriculărilor. Municipalitatea din Guangzhou a introdus un sistem combinat de loterie/licitaţie prin care plăcile cu numere de înmatriculare sunt atribuite de autorităţi celor care vor să cum