BMW va prezenta la Paris un concept ce pare a fi un monovolum, el fiind denumit Concept Active Tourer, plasat în segmentul compact. Prima descriere a sa vorbește despre „confort și funcționalitate a spațiului” combinate cu „performanță dinamică și stil”.
Ceea ce evidenţiază conceptul este însă propulsia de tip hibrid, plug-in, ceea ce ne duce cu gândul la Prius, pionierul acestei clase, care a vândut de-a lungul existenței sale câteva milioane de exemplare. Sistemul de propulsie eDrive este preluat de la conceptul i8 și va fi utilizat, de acum înainte, pentru toate propulsiile electrice și hibrid de la BMW.
Dimensiunile vor fi 4,35 m lungime, 1,83 m lățime și 1,56 m înălțime.
BMW Concept are motor transversal, amplasat în față și conectat la puntea față, ceea ce iese de asemenea din tiparele mărcii. Motorul cu combustie va fi unul de 1.5 litri, 3 cilindri, alimentat cu benzină, din familia TwinPower Turbo, iar motorul electric va fi conectat la roțile spate și va putea funcționa și singur. Autonomia bateriei este de 30 km. Puterea totală a sistemului va fi de 190 CP.
Consumul mediu este de 2,5 litri/100 km, iar accelera-ţia de la 0 la 100 km/h a fost calculată la 8 secunde.
BMW va prezenta la Paris un concept ce pare a fi un monovolum, el fiind denumit Concept Active Tourer, plasat în segmentul compact. Prima descriere a sa vorbește despre „confort și funcționalitate a spațiului” combinate cu „performanță dinamică și stil”.
Ceea ce evidenţiază conceptul este însă propulsia de tip hibrid, plug-in, ceea ce ne duce cu gândul la Prius, pionierul acestei clase, care a vândut de-a lungul existenței sale câteva milioane de exemplare. Sistemul de propulsie eDrive este preluat de la conceptul i8 și va fi utilizat, de acum înainte, pentru toate propulsiile electrice și hibrid de la BMW.
Dimensiunile vor fi 4,35 m lungime, 1,83 m lăț