Directorii generali ai Renault si Fiat au anuntat, vineri, ca vor urma restructurari "dureroase" printre angajatii celor doua companii.
"Ceva trebuie facut. Nu mai poti sa mentii aceeasi structura operationala ca inainte", a declarat presedintele Fiat, Sergio Marchionne, citat de The Wall Street Journal. Fiat a inchis deja o fabrica in 2010.
In acelasi sens, presedintele Renault, Carlos Ghosn, a spus ca situatia actuala din sectorul auto nu mai poate continua, iar guvernele vor trebui, pana la urma, sa accepte restructurarile din industria auto.
"Vor exista noi restructurari. Fiecare va trebui sa o faca in ritmul propriu. Nu cred ca este posibil pentru cineva sa se opuna", sustinut Ghosn.
Alti trei mari producatori auto cu fabrici in Europa, Peugeot, Ford si General Motors, au anuntat deja ca sunt nevoiti sa renunte la 15.000 de locuri de munca din Franta, Belgia si, respectiv, Germania.
Joi, Renault a anuntat ca va reduce temporar productia la o fabrica din Slovenia, unde sunt angajati 2.000 de oameni.
Criza din zona economica europeana a facut ca vanzarile de automobile sa scada, in Europa de Vest, cu 7% in prima jumatate a acestui an.
Directorii generali ai Renault si Fiat au anuntat, vineri, ca vor urma restructurari "dureroase" printre angajatii celor doua companii.
"Ceva trebuie facut. Nu mai poti sa mentii aceeasi structura operationala ca inainte", a declarat presedintele Fiat, Sergio Marchionne, citat de The Wall Street Journal. Fiat a inchis deja o fabrica in 2010.
In acelasi sens, presedintele Renault, Carlos Ghosn, a spus ca situatia actuala din sectorul auto nu mai poate continua, iar guvernele vor trebui, pana la urma, sa accepte restructurarile din industria auto.
"Vor exista noi restructurari. Fiecare va trebui sa o faca in rit