Mai sunt doar câteva zile până la "Noaptea devoratorilor de publicitate". 290 de spoturi din întreaga lume vor fi rulate, sâmbătă noapte, 22 septembrie, la Patinoarul Olimpic. Evenimentul începe la ora 21.00 şi va ţine până dimineaţă. Biletele sunt disponibile la Patinoarul Olimpic (Str. Turnului, nr. 5) şi Librăria Cărtureşti, la preţul de 30 de lei. Evenimentul este organizat de 4 ACE şi MSA Events, iar anul acesta, turneul va mai include oraşele Galaţi, Constanţa, Arad, Iaşi, Timişoara şi Cluj. Sub conceptul de „energie pentru creativi“, Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2012 este un eveniment dedicat pasionaţilor de reclame, în care, timp de 8 ore, publicul vizionează 290 de spoturi din toată lumea. Anul acesta, selecţia lui Jean Marie Boursicot include un record de reclame româneşti selectate - 13, iar spotul românesc Gelozia - IQads - deschide evenimentul.
Noaptea Devoratorilor de Publicitate a devenit, datorită ingredientelor sale – bună dispoziție, creativitate, pasiune pentru reclame – unul dintre cele mai așteptate și mai apreciate evenimente de la noi din țară. Spectacolul imaginat de Jean Marie Boursicot a fost prezentat în România, pentru prima dată, în 1995.
Jean Marie Boursicot, cinefil înrăit încă de la vârsta de 3 ani, a imaginat conceptul Nopții Devoratorilor de Publicitate pe vremea când bătea cinematografele din Marseille. Înregistrat în Cartea Recordurilor pentru colecția sa mamut de filme publicitare, 700.000 la număr, care se îmbogățește anual cu 10.000-20.000 de clipuri, Jean Marie Boursicot și-a văzut visul cu ochii în 1981, la Kinopanorama.
În fiecare an, peste 40 de țări se bucură de maratonul creațiilor publicitare, iar Noaptea Devoratorilor de Publicitate se întinde de la Vladivostok la New York, trecând prin Praga, Singapore, Insulele Mauritius, Panama, Sydney sau Hong Kong. Spectacolul adună producții publicitare din